Fenerbahçe'de Tedesco Ve Teknik Heyet Gönderildi
Galatasaray derbisinin ardından sıcak saatlerin yaşandığı Fenerbahçe'de, beklenen idari hamle resmen gerçekleşti. Teknik direktör Domenico Tedesco ve teknik heyet gönderildi. Kulüpte seçim kararı alındı.
Derbi sonrası Fenerbahçe yönetim kurulu, derbi yenilgisi sonrası bugün saat 14.00'te toplandı.
Sarı-lacivertlilerdeki toplantı saat 16.00 sularında sona erdi.
Ardından Samandıra'da futbol yönetimi ve futbolcular ile ikinci toplantı yapıldı. Fenerbahçe, yapılan toplantıların ardından kritik kararları duyurdu.
FENERBAHÇE'DE AYRILIKLAR
Fenerbahçe, Teknik Direktör Domenico Tedesco ve teknik heyetle yolların ayrıldığını açıkladı.
Sarı-lacivertliler, Sportif Direktör Devin Özek ve Futbol Koordinatörü Berke Çelebi ile de yolların ayrıldığını duyurdu.
Kulübün açıklaması şöyle:
Yönetim kurulumuzun yapmış olduğu toplantıda alınan kararlar doğrultusunda;
Teknik Direktörümüz Domenico Tedesco ve teknik heyeti ile yollarımız ayrılmıştır.
Sportif Direktörümüz Devin Özek ve Futbol Koordinatörümüz Berke Çelebi ile de yollarımızın ayrılması kararlaştırılmıştır.
Kendilerine kulübümüze yaptıkları katkılardan dolayı teşekkür eder; bundan sonraki kariyerlerinde başarılar dileriz.
Yardımcı Antrenörümüz Zeki Murat Göle, sezonun kalan maçlarında takımımızın başında sahaya çıkacaktır.
Fenerbahçe Spor Kulübü
Bakmadan Geçme