Duygu Özaslan duştaki reklamına hayranlarından tepkiler yağdı

Duygu Özaslan duştaki reklamına hayranlarından tepkiler yağdı

Instagram hesabında 2 milyonu aşkın takipçi kitlesine yaptığı reklamlarla olay olan Duygu Özaslan duştaki reklamı hayranlarını şaşırttı.

Sosyal medyada çektiği makyaj videolarıyla Duygu Özaslan kısa sürede büyük bir hayran kitlesi sahip oldu. İlginç reklamları ve cesur pozlarıyla 30 yaşındaki genç fenomen sık sık gündem olmaya devam ediyor.

Bir süredir basketbolcu Can Maxim Mutaf ile aşk yaşayan 29 yaşındaki Duygu Özaslan, su matarası tanıtımıyla geçtiğimiz haftalarda alay konusu olmuştu.

Reklam videosunda Özaslan’ın “İstediğim zaman bittikçe doldurabiliyorum. Küçük küçük yudum yudum içebiliyorsunuz” sözleri çok konuşulmuştu. 

Yapılan eleştiri ve alayları önemsemeyen Özaslan, benzer şekilde çektiği reklamlarla adeta paraya para demiyor. 

1964 yılında icat edilen mouseu yeni bir ürün gibi tanıtım yapan Özaslan, yapılan alayları fırsata çevirmişti.

57 yıl önce icat edilen mouse’u yeni bir ürün gibi tanıtan Özaslan “Microsoft’un böyle rengarenk kablosuzlarından aldım. Bunu (USB alıcısı) böyle takıyorsunuz ve direkt kullanabiliyorsunuz. Taşınabilir.” sözleriyle komik  durumuna düşmüştü.

Geçtiğimiz hafta Özaslan aldığı kıyafetleri giyip ayna karşısında eşofmanının tanga detayını anlatması takipçilerini şaşkına çevirmişti.

Eşofmanına bitişik olan ip detayları gösteren Duygu Özaslan “Ben şunu merak etmiştim. Bu gerçekten bir tanga mı diye ama tanga değil aklınızda olsun şurada bitiyor” demişti. Özaslan’ın bu paylaşımı takipçilerini gereksiz bulmuştu. 

Reklam dozunu arttıran Özaslan, bir şampuan firması için duş alırken video çekmesi hayranlarını şok etti. 

Ürün tanıtımı yapıp duş alırken çıplak hallerini paylaşan Özaslan’a hayranları tepki gösterdi.

Bazı takipçileri ise videoyu kimin çektiğini merak etti. Takipçileri videoya “Kim çekti diye merak eden tek ben miyim” yorumu yaptı. 

Ünlü fenomene bazı hayranları abarttığını söylerken bazı hayranları ise geçen hafta başka bir markanın ürününü paylaştığını hatırlattı.

Özaslan’ın sürekli reklam yapmasını eleştiren takipçileri “Yok öyle şampuan kullan yok şöyle kullanırım içinde o olmasın şu olmasın diyen kişi reklam yapıyor sanki kendisi kullanacak” yorumu yaptı.

Her gün yeni ürün reklamlarından bıkan bir takipçisinin yaptığı “Kredi borcun mu var” yorumu görenleri güldürdü. 

Duş sonrası videoda bornozlu hallerini paylaşan Özaslan’ın bazı takipçileri reklamını yaptığı şampuanı kullanmadığını öne sürdü. 

Şampuanı çok kullandığını eleştiren takipçileri Özaslan’a “bitince su koyup kullanabiliyor muyuz” yorumunu yaptı.

Duş sonrası saçlarının yeni halini paylaşan Özaslan’a hayranları “fön makinesinin marifeti şampuanın değil” diyerek tepki gösterdi.

Özaslan’ın duşta reklam yaptığını videosunu 47 bini aşkın kişi beğendi.

Duygu Özaslan: Youtube ve Instagram fenomeni Duygu Özaslan, 17 Nisan 1991 yılında İstanbul’da dünyaya geldi.

İstanbul Üniversitesi’nde İspanyol Dili ve Edebiyatı Bölümünü kazandı ancak Youtube’da popülerlik kazandıktan sonra son sınıfta üniversiteyi bırakma kararı aldı.

İlk kanalını ”itsmeduygu” olarak açtı ancak profesyonelleştikten sonra kanalına kendi ismini verdi.

Duygu Özaslan uzun yıllar Barış Taylan Demirige ile birlikteydi ancak çift ilişkilerini noktalayan çift zaman zaman köpekleri için bir araya geliyor.

Duygu Özaslan, bu hobiyi meslek haline getirdi. 2014 yılında verdiği bir röportajda kendisini şu sözlerle anlamıştı: “İstanbul Üniversitesi’nde İspanyol Dili ve Edebiyatı okuyorum. Tamamen hobi olarak başladım bu işe. İlk başta ayda bir video yüklüyordum. “

“Yabancı güzellik vlogger’larını izlemeyi çok seviyordum. Ben de öyle bir şey yapmak istiyordum, amacım tamamen sevdiğim şeyleri paylaşmaktı. “

“Arkadaşlarım bana makyaj, kozmetik konularını çok soruyordu, “Nereden alayım, hangisi iyi” diye… “Bir kanal açsana” dediler bana ve ben de başladım.”

“Ben açtığımda Türkiye’de çok vlogger yoktu. Sonra Youtube’la partner oldum. Para kazanıldığını bile bilmiyordum ilk başta… Şimdi reklamlar üzerinden gelir elde ediyorum. İzlenme sayısı artan kanallarla iletişime geçip partner oluyoruz…”

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu